ЗАЛУУСАА! СААК АМЬДАРЦГААЯ!!!

Tuesday, November 21, 2006

Өвөлд би дуртай.



Өвлийн шөнө цас хаялсан гудамжаар өөрийн хайртай залуутайгаа алхах ямар сайхан гээч. Яг цас орж байх тэр л мөчид та зам дагуух гэрэлтүүлэг рүү анзаарч нэг ширтэж үзсэн үү? Ямар их сэтгэл хөдөлдөг гээ. Тэр мөчийг би жил бүр хүсэн хүлээдэг. Нэг л амар тайван, намуухан бас романтик. Өвөлд би дуртай бүр хүүхэд байхын л дуртай байсан. Эмээ болсон хойнооч өвгөнөө дагуулаад тэр л мөчийг мэдэрхээр аажуухан алханаа.
*************************************************

5 comments:

zulaa said...

Тийм шүү. Өвлийн улиралд би ч бас дуртай.

zulaa said...

Тийм шүү би ч бас өвөлд дуртай.

Огт-оргүй юу Огторгуй юу0 said...

Бич бас өвөлд дуртай. Манай ангийхаан биүгдээрээ дараа их цас орохоор хандгайд явж ЦАСНЫ БАЯР хийцгээе.

Алимаа said...

Миний хамгийн дургуй улирал бол өвөл тийм болохоор уучилаарай найзаа.

ankhaa said...

bi alimaatai sanal neg b.na. yychlaarai. daaraad zuzaan huwtsas umsuh durgvi. bi iim bologtoi boloh gesen umaa. nadad chi tusalj chadah uu?